Balenciaga ve Gucci’den moda deneyi

Moda dünyasının daha önce görmediği bir kodlar buluşması. Alessandro Michele, Gucci'nin 100. yılında, Balenciaga ile bir moda deneyi yaptı.

Gucci, 100. yılında, bağlı olduğu Kering grubundan bir başka 'çok konuşturan moda evi' Balenciaga etkisiyle bir koleksiyon sunmuş oldu. Bu bir iş birliği değil, kapsül koleksiyon hiç değil. Gucci ve Balenciaga temalı yeni 'Moda Hackerı' akımını gözler önüne sermiş oldu.

Markanın popülerliğini kaybetmeyen monogramı, Balenciaga renk ve kalıplarını donatıyor. Aria koleksiyonunda kimine göre göz yoran kimine göre dahice bir 'hacking' diye adlandırılan uygulama: çift monogram. Gucci yaklaşımı; tasarımlar, koleksiyonlar ve markalar üstü bir konumlandırmayla belki de yeni bir anlayışı başlatıyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.