Çiçek, parfüm ve takı hediye listesinin sonunda

Yapılan bir araştırmaya göre anneler günlük ihtiyaçlarına yönelik hediyeler talep ederken çiçek, parfüm ve takı ise beklenen hediyeler arasında son sıralarda yer aldı

Bu yıl Anneler Günü'nde hediye alacaklar için rehber niteliğinde bir araştırmaya imza atıldı. 18-50 yaş arası kadın ve erkeklerle online gerçekleştirilen görüşmeler sonucunda elde edilen 'Anneler Ne İster' araştırmasında, çarpıcı sonuçları çıktı. Verilere göre hediye denince ilk akla gelen çiçek, parfüm ve takı annelerin hediye tercihlerinde son sıralarda yer aldı. Annelerin en çok istediği hediyeler arasında küçük ev aletleri ile teknolojik ürünler ise ilk sıralara yükseldi.


HAYATI KOLAYLAŞTIRSIN
ARAŞTIRMAYA katılan her 10 kişiden 8'i (%78) anneye alınacak bir hediyenin "günlük hayatı kolaylaştırması" gerektiği düşüncesinde. Öte yandan pandemiden bunalan her 3 anneden 2'si de (%66) ev işlerinde hayatlarını kolaylaştıracak hediyeler bekliyor. Yine her 3 anneden 2'si ise bunun elektronik bir alet (%62) ya da küçük ev aleti (%60) olmasını istiyor. Annelerin beklediği hediyelerin ilk sıralarında teknolojik ürünler dikkat çekiyor. Buna göre akıllı telefon, dizüstü bilgisayar, TV başta olmak üzere akıllı saatler, kamera, fotoğraf makinesi ve drone da hediye edildiğinde mutlu edecek ürünler arasında.


FAVORİ KAHVE MAKİNE
ANNELERE son 3 yılda en fazla alınan hediye yüzde 31 ile küçük ev aletleri. MediaMarkt'ın gerçekleştirdiği araştırmaya göre son 3 yıldır hediye alışverişlerinde en çok tercih edilen ürünler blender ve Türk kahvesi makinesi. Bunların yanında aynı kategoride değerlendirilen saç şekillendiriciler ve tost makineleri de son 3 yılda annelere en çok alınan hediyeler arasında yer alıyor. Son 3 yılda elektronik ürün alanların büyük çoğunluğu ise annesine akıllı telefon hediye etti. Akıllı telefonu akıllı saat ve bileklik ile TV, tablet ve dizüstü bilgisayar takip etti. Pandemide artan ihtiyaçlardan biri de kişisel bakım ürünleri oldu.
Kuaför yerine kişisel bakımını evde yapmayı tercih eden annelerin, epilasyon cihazlarına talebi 2 kat arttı. Yüzde 1'lik kesim ise Anneler Günü'nde yakınlarına online veya yüz yüze eğitim/ kurslar hediye etmeyi tercih ediyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.