İşte gerçek İzmir

Aziz Kocaoğlu’nun İzmir’de 14 yılda nelerin değiştiği ile ilgili açıklamaları, akıllara İzmir’in ‘gerçek’ halini getirdi. Toplu taşıma çileleri, kanayan yara olan kentsel dönüşüm ve bir türlü hayata geçemeyen ya da bitirilemeyen projeler ile işte İzmir’in gerçekleri

TOLGA TEKİN

İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Aziz Kocaoğlu'nun önceki gün Adnan Saygun Sanat Merkezi'nde gerçekleştirdiği bir toplantıda 2004-2018 dönemini kapsayan 14 yıllık sürede hayata geçirdiğini söylediği projeler ile bugüne kadar akılda kalan gerçekler birbirini hiç tutmadı. Sürekli olarak Hükümet desteği alamadığını söyleyerek kendi başarısızlığını örtüp proje yerine bahane üreten Başkan Kocaoğlu, 14 yılda kentin alt yapı, üst yapı ve çevre sorunları başta olmak üzere ulaşım, yüzülebilir körfez ve kentsel dönüşüm gibi birçok konuda sınıfta kaldı. Bu da yetmiyormuş gibi Türkiye'nin üçüncü büyük kenti olmasına rağmen birçok ilin gerisinde kalan İzmir'i "Ankara, İzmir'den feyz alsın" diyerek tüm Türkiye'ye örnek göstermeye kalkan İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Aziz Kocaoğlu, kendi eseri olan kötü gerçekleri görmezlikten gelmeyi tercih etti.
İzmir Büyükşehir Belediyesi'nin "14 yılda İzmir'de ne değişti?" başlığıyla sunduğu rapordaki maddeleri biz de Yeni Asır olarak tek tek ele aldık. İşte gerçekler...

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.