Başaramayacaklar

Başbakan Binali Yıldırım, kurdaki dalgalanmanın seçim öncesi birtakım manipülasyonların sonucu olduğunu vurgulayarak, "Kaynağının nereden geldiğimi biliyoruz. Hangi oyunu oynarlarsa oynasınlar, başaramayacaklar" dedi. AK Parti İzmir İl Başkanlığı'nın düzenlediği aday tanıtım toplantısına katılan Yıldırım, "İçerdeki işbirlikçilerine de söylüyorum. Hükümetimizin uygulamaya koyduğu reformlarla Türkiye emin adımlarla büyümeye devam ediyor. Sanayide, ihracatta ve turizmde rekor kırmaya devam ediyoruz" diye konuştu.

YALAN YANLIŞ HESAPLAR

Türkiye ekonomisi üzerine yalan yanlış hesaplarla, dedikodularla vatandaşın aklının karıştırıldığını anlatan Yıldırım, "Ekonomimizin üzerinde oyun oynayanların değirmenine su taşıyanlar var. 2008 ve 2009'da başlayan kriz Türkiye'ye nasıl teğet geçtiyse, kurdaki dalgalanmadan yaşanan krizi de teğet geçecektir. Ekonomimiz sağlam temeller üzerinedir" dedi. Toplantıda Yıldırım'dan önce kürsüye çıkan AK Parti İzmir İl Başkanı Aydın Şengül de, "Ege'nin incisi İzmir yıllardır yerel yöneticilerin gerekli adımları atmaması nedeniyle ihmal edildi. İzmir'in içi boş söylemlere ihtiyacı yok. Ortaya vizyon koyan bir söyleme ihtiyacı var. İzmir'i bu vizyonu ortaya koyacak milletvekili adaylarımızı tanıtıyoruz. Vakit İzmir vakti. Vakit Türkiye vakti" diye konuştu. "Güzellikler şehri İzmir" diyerek sözlerine başlayan AK Parti İzmir 1. Bölge milletvekili adayı, Başbakan Binali Yıldırım da, "Ege'nin kalbi İzmir. Efeler diyarı İzmir'in güzel insanları. Hepinizi içten duygularla selamlıyorum. Bu salondaki coşku İzmir'in 24 Haziran'a hazır olduğunu gösteriyor. 24 Haziran sabahını iple çektiğinizi hissediyorum. Yüreğinizdeki coşku hep böyle olsun. Hiç eksilmesin. İzmir'i ihmal eden Türkiye'yi ihmal etmiş olur. İzmir mutlaka hak ettiği yere gelecek. Bundan değerli İzmirlilerin emin olmasını istiyorum" dedi.

"DURURSAK SÖZÜMÜZDE DURURUZ!"
Sloganlarının, "Durmak yok, yola devam" olduğunu söyleyen Yıldırım, "Durursak sözümüzde dururuz. Biz buraya boş vaatlerle gelmedik. Biz buraya çalışarak üreterek ve milletimizin gönlüne girerek geldik. Değerli hemşerilerimizin bugüne kadar başını öne eğdirmedik. Allah'ın izniyle bundan sonra da eğdirmeyeceğiz" dedi.

"İZMİR İÇİN GECE GÜNDÜZ ÇALIŞIYORUZ"
İzmir'i geliştirmek için gece gündüz çalıştıklarını söyleyen Yıldırım, "Karabağlar'da kentsel dönüşümü başlattık. İzmir Manisa adeta birleşiyor. Alaçatı'da havalimanı 2 yıl içinde açılıyor. Adını da Ekrem Pakdemirli Havalimanı koyuyoruz. Rüzgar tribünleri üreten fabrikayı ve makine imalat sanayini Aliağa'ya kuruyoruz. Amacımız İzmir'de gençlerimize daha fazla iş sahası bulmak" diye konuştu.

METİN BURMALI/ NİDA ALADAĞ

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.