300 turizm acentesi 3 gün İzmir’i gezdi

TÜRSAB Başkanı Firuz Bağlıkaya ve Ege Bölge Başkanı Tolga Gencer'in gerçekleştirdiği proje ile İzmir turizmini kalkındırmak amacıyla Karadeniz ve Akdeniz bölgelerinden gelen 300 turizm acentesi İzmir'de ağırlandı. 7-10 Şubat tarihleri arasında düzenlenen Birgi, Ödemiş, Gölcük, Şirince, Meryemana, Efes, Çeşme, Alaçatı, Urla, Kemeraltı, Kordon, Karşıyaka turlarıyla seyahat acentesi temsilcileri, İzmir destinasyonlarını tanıma fırsatı buldu.
YENİ TUR PAKETLERİ
Gezilerin ardından düzenlenen gala gecesinde konuşan TÜRSAB Başkanı Firuz Bağlıkaya, "Düşük sezon dediğimiz kış aylarında, Türkiye'nin tanıtım ordusu olan seyahat acentelerini yeni bölgelerle tanıştırmak üzere geziler düzenlemeye karar verdik. İzmir imkanları geniş bir bölge ve hareketlendirilmesi lazım. Bölgeye yeni tur paketleri, yeni ilişkiler tesis edilmeli. Sonraki süreçte, bu gezileri sık sık tekrarlayacağız. İzmir ülkemizde yaşam biçimiyle öne çıkan bir destinasyon. Ülkemizin değişik noktasındaki birçok vatandaşımızın İzmir hayali vardır. İzmir'e öykünmenin haksız olmadığını buraya gelen herkes fark ediyor. Bunu herkese anlatıp, tatil için burayı tercih etmelerini sağlamalıyız" dedi.
GİZLİ CENNETLER
Gencer ise, "Amacımız 3 gün boyunca dünyanın en büyük açıkhava çarşısı Kemeraltı'nı, taş evleriyle Urla-Alaçatı-Çeşme aksını, Şirince gibi gizli cennetleri tanıtmaktı. İzmir 350 acentesi, 50 bin beldeli yatak kapasitesiyle bir markadır. Gelin hep beraber bu markayı parlatalım" diye konuştu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.