Tekelioğlu İzmirlilerle buluşuyor

On-Art İletişim Danışmanlığı'nın gerçekleştirdiği Art 10 Fikir Atölyeleri'nde, gazeteci yazar Tuluhan Tekelioğlu, "erkeğin büyüme yaşı 50!" dediği, İzmir'de satış rekorları kıran kitabı ve belgeseli "50'sinde Erkek"le İzmirlilerle buluşuyor. Tuluhan Tekelioğlu, söyleşi, kokteyl ve imza etkinliğinin bir arada sunulduğu Art 10 Fikir Atölyeleri için 21 Mayıs'ta İzmir'e geliyor. "40'ında 40 Kadın" kitabıyla ön yargıları sarsan Tuluhan Tekelioğlu, bu kez erkekler dünyasının mahrem kapılarını araladığı kitabı ve belgeseli "50'sinde Erkek"le, Hilton Hotel'de İzmirliler'le buluşacak. Metin Uca, Dr. Mehmet Öz, Kerem Görsev, Ahmet Ümit, Mustafa Altıoklar gibi birçok ünlü ismin olduğu her meslekten 23 erkeğe yönelttiği "Yola mı giriyorsunuz? Yoldan mı çıkıyorsunuz?" sorusunun cevaplarını paylaşacağı, erkeklerin kadınları, kadınlarınsa erkekleri daha iyi tanıdığı iddiasına karşılık erkek dünyasını anlamak için gerçek bir anahtar sunan Tekelioğlu,
bu çok özel konsept buluşmada katılımcılarını hem düşündüren hem de gülümseten keyifli bir yolculuğa çıkaracak. 21 Mayıs Salı akşamı saat 19.00'da Hilton İzmir'in 31. katında verilecek kokteylin ardından yapacağı söyleşisi ve belgesel gösteriminin bitiminde Tuluhan TEKELİOĞLU, sınırlı sayıdaki özel katılımcısı için kitaplarını da imzalayacak.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.