Eşkiya KSK'ye doğru


Kaleci Atilla'nın Samsunspor'a imza atmasının ardından Karşıyaka yönetimi, Karabükspor'un kalecisi Bülent Ataman ise temasa geçti

Kaleci arayışına ağırlık veren Karşıyaka, rotasını tecrübeli file bekçisi Bülent Ataman'a çevirdi. Yeşil-kırmızılılar daha önce prensipte anlaştığı ve Bucaspor'la arasındaki bonservis sorununu çözmesini beklediği Atilla Özmen'den çalım yiyince şoke oldu. Atilla Özmen Bucaspor'la bonservis sorununu çözünce KSK yerine Samsunspor'la anlaştı. Ankaragücü'nde forma giyen file bekçisi Özden Özgün'den de haber bekleyen Karşıyaka, 'Eşkiya' lakaplı Bülent Ataman ile temasa geçti. Kariyerine Ofspor'da başlayan 37 yaşındaki Bülent Ataman, Erzurumspor, Beşiktaş, Düzcespor, Göztepe, Trabzonspor, Manisaspor, Altay ve en son olarak Karabükspor'da forma giydi. Süper Lig'de 104, Bank Asya 1. Lig'de 101 karşılaşmada görev yapan tecrübeli eldiven profesyonel kariyerinde 317 maçta ter döktü. Bülent Ataman, Göztepe, Manisaspor ve Karabükspor'da şampiyonluk sevinci yaşadı.
GÖRKEM TÜRKYILMAZ

Maç programı belli oldu

Isparta Davraz'da sezon hazırlıklarını sürdüren Karşıyaka'da ilk etap çalışmalarında yapacağı hazırlık maçlarının programı da belli oldu. Yeşil-kırmızılılar 17 Temmuz'da Ispartaspor ve 20 Temmuz'da da Denizlispor ile hazırlık maçı yapacak. 23 Temmuz'da İzmir'e gelecek olan Karşıyaka 2 gün izin yaptıktan sonra 3. etap çalışmaları için tekrar Isparta Davraz'a gidecek. Bu süre içinde kurmayların 4 hazırlık maçı oynayı planlıyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.