F.Bahçe devlerle yarışıyor

Sarı-lacivertli, forma satışında Avrupa'da 11. sırada yer alıyor

Fenerbahçe, yıllık forma satışıyla Avrupa'nın önde gelen kulüpleriyle yarış halinde. İngiliz Daily Mail gazetesinde yer alan habere göre, sarı-lacivertli takım yıllık ortalama 325 bin forma satışıyla Avrupa'nın en çok forma satan 11. kulübü oldu. PR Marketing şirketinin verilerine göre belirlenen 12 takımlı listede Türkiye'den sadece F.Bahçe yer aldı. Bu sene formasına reklam almayan sarı-lacivertliler listede İtalyan devi Inter'i geride bıraktı. İspanyol devi Real Madrid, 1 milyon 580 bin formayla listesinin ilk sırasında bulunurken, İngiltere Premier Lig'e çok kötü başlayan M.United 1 milyon 490 bin forma ile ikinci sırada yer alıyor. Kanarya'nın hemen üst sırasındaki basamakta ise Fransız temsilcisi Paris SG 335 bin forma adediyle dikkat çekiyor.
Golcüler göz kamaştırdı
Spor Toto Süper Lig'de Kardemir Karabükspor'u 3-2 yenen Fenerbahçe'de, golcülerin ilk haftada ortaya koyduğu performans, sarı-lacivertli takımın teknik heyetini sevindirdi. Fenerbahçe'nin geçen sezon Süper Lig'de attığı 72 golün yarısına imzasını koyan Sow-Emenike-Webo üçlüsü, sezona iyi bir başlangıç yaparak, Kadıköy'deki galibiyetin mimarı oldu. Süper Lig'de Webo'nun 95 maçta 41, Sow'un 74 maçta 38 ve Emenike'nin de 52 maçta 27 golü bulunuyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.