KSK’NiN B PLANI HAZIR

Sıkıntılı geçen bir süreç sonrası olağanüstü genel kurulla Karşıyaka başkanlığına gelen ve maddi darboğazı aşmak için çıkış arayan Mutlu Altuğ ve yönetimi ilk önceliğini transferin önündeki yasağı kaldırmak olarak belirledi. Karşıyaka'nın bu sezon mücadele edeceği 2. Lig'de genç kadrosunu iç transferde belirlediği oyuncularla güçlendirmek isteyen yönetim, fiyatların yüksekliği nedeniyle geri adım atmak zorunda kaldı. 5 milyon lirayı bulan eski borçları kapatıp yeni ama daha az maliyetli futbolcularla kadrosunu güçlendirmek isteyen kurmaylar, bu rakamı bulmak için kolları sıvadı. İç transferde anlaşılmak isteyen Mustafa Aşan'ın önceki sezondan 240 bin, biten sezondan 144 bin, Can Erdem'in eski sezondan 200 biten sezondan 100 bin lira alacakları olduğunu belirten futbol şube yöneticisi Oktay Yeşil, "Bu şartlarda transferin önünü açmak çok daha mantıklı. Bu borç önümüzdeki yıllarda daha da artarak kapanması zor bir hale gelebilir. Bizim planımız daha uzun vadeli. 1 yıllık, 2 yıllık, 3 yıllık planlarımız var" dedi.
Bu yılı mevcut genç kadroyla ve daha az maliyetli nokta transferlerle 2. Lig'de tutunma sezonu olarak düşündüklerini söyleyen Yeşil, "Bir yıl sonra ise gençlerimiz tecrübelenmiş ve stat sıkıntısını çözülmüş olarak şampiyonluğa oynayacak bir takım kurabiliriz. 15 milyonluk bütçe yapıp borcu 60 milyon liraya yükseltmenin mantığı yok. Kaynaklarımızı çok verimli kullanmak zorundayız" diye konuştu.
GÖKHAN ÖZYURTLU

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.