Kaf-Kaf’ta kombine hüsranı

Karşıyaka’da geçen hafta satışa çıkan kombine biletlere beklenen ilgi olmadı. Taraftarların sadece 100 kombine alması yönetimin morallerini bozdu

Karşıyaka'da geçen hafta satışa çıkan futbol takımı kombine biletlerine beklenen ilginin olmaması moralleri bozdu. Yeşil-kırmızılı kulüpte yöneticiler kendi aralarında 250 kombine bileti satın olarak kaynak yarattılar. Tarafların ise satışa çıktığı günden itibaren 100'e yakın bilet aldığı öğrenildi. Kombine satışından sıcak para akışı bekleyen Karşıyaka yönetiminin ilginin az almasından dolayı ilginin artması için çeşitli projeler yapması bekleniyor. Bilet satışları KSK Store ve Karşıyaka Taraftar Derneği'nde devam ediyor. Karşıyaka Taraftar Derneği Başkanı Okan Kırmacı her Karşıyakalının taşın altına elini sokması gerektiğini belirtti. Kırmacı, "Kombine bilet alarak kulübümüze ve takımımıza sahip çıkmalıyız. Her arkadaşımızın kombine alacak güçü yok. Geçmişte kulüpte başkanlık, yöneticilik yapmış büyüklerimizin ve belediyemizin kombine biletler alıp ihtiyaç sahibi olan arkadaşlarımıza hediye etmesini istiyoruz" dedi. Bilet fiyatları şöyle: VIP kombine+forma: 1912 TL, B tribün kombine+forma: 912 TL, kapalı tribün kombine+forma: 275 TL, kapalı tribün kombine 200 TL ve öğrenci kombine 100 TL.

GÖRKEM TÜRKYILMAZ

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.