Akhisar destanı

Spor Toto Süper Lig'in mütevazi ilçe takımı Akhisarspor, geçen sezon yaşadığı tarihi Türkiye Kupası şampiyonluğundan sonra yeni sezona da TFF Süper Kupa'yla başlayıp yine bir ilki başardı. Türkiye Kupası'nı 159 takım arasından sıyrılıp kazanırken yarı finalde dev rakibi Galatasaray, finalde ise Fenerbahçe'yi yenerek şampiyon olan yeşil-siyahlılar, Konya'daki Süper Kupa finalinde ligi şampiyon bitiren sarı-kırmızılı ekibe ders verdi. Henüz 10 sene öncesine, 2008 yılına kadar 3. Lig ekibi olan, Süper Lig'e 2012'de çıktıktan sonra yüksek bütçeli rakipleri arasından bir daha düşmeyen Akhisarspor, yalnız 4 futbolcusunun maliyeti kendi kadrosu kadar olan şampiyon Galatasaray'ın elinden kupayı aldı.

KASASINI DOLDURACAK

Konya'da normal süresi 1-1 biten final mücadelesinde rakibini seri penaltılarda 5-4 yenen Akigo, 3 ay içinde yaşadığı çifte kupa zaferiyle tüm Manisa'nın ve Ege'nin gururu oldu. Yeşil-siyahlılar, yeni sezonda Türkiye Kupası şampiyonu olarak Türkiye'yi ilk kez UEFA Avrupa Ligi'nde temsil ederken Ege Bölgesi'ni de 2003'te Denizlispor'un Avrupa Ligi sürevininden 15 yıl sonra Avrupa'ya taşıyacak. Akhisarspor, Avrupa'da bir ilki yaşarken UEFA'dan 2.6 milyon euro ayakbastı parası olmak üzere primlerle birlikte gelecek yaklaşık 4 milyon euro gelirle kasasını da dolduracak. Akhisarspor, ayrıca 2006 yılından bu yana lig ve kupa şampiyonları arasında düzenlenen Süper Kupa'yı müzesine götüren ilk Ege kulübü olmayı da başardı.

ÜMİT YÖNEY

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.