Karşıyaka geç açıldı

KSK sezonun 2. bölümünde gol sayısında patlama yaşadı. Yeşil-kırmızılılar ilk devre rakip fileleri 19, ikinci yarıda ise toplam 36 kez sarstı. Hücumdaki bu diriliş önemli bir grafik yakalamalarına sebep oldu

TFF 3'üncü Lig 3'üncü Grup'ta sezonu geçen hafta Kırıkkale Büyük Anadoluspor galibiyetiyle tamamlayan Karşıyaka, geride kalan sezonda özellikle hücum hattında her iki devredeki farklı grafiği ile dikkat çekti. Sezon başında 12 yeni transferle girdiği ilk yarıda beklediği performansı yakalayamayan ve 17 maçta 4 galibiyet, 9 beraberlik, 4 yenilgiyle 21 puan toplayabilen yeşil-kırmızılılar sadece 19 kez rakip fileleri sarsarken kalesinde ise 17 gol gördü. Devre arasında 8 yeni ismi daha kadrosuna dahil eden İzmir temsilcisi, özellikle teknik direktör Erman Güraçar'ın göreve gelmesiyle bambaşka bir görüntü çizdi.

İKİ KATI GOL ATTILAR
Son 15 maçta yalnız 1 kez bileği bükülen Kaf-Kaf, ikinci yarı boyunca 17 maçta 7 galibiyet, 7 beraberlik, 3 mağlubiyet alıp 28 puanı hanesine yazdırdı. Sezonun ilk yarısında 19 gol atabilen yeşil-kırmızılılar, ikinci yarıda ise neredeyse iki katı gol sayısına ulaştı ve 36 kez ağları sarstı. KSK bu bölümde yine 17 gol yedi. Geç açılıp sezonun son bölümünde gol yollarındaki sıkıntısını çözen Kaf-Kaf'ta sezon başında transfer edilen Abdülkadir 10 gol atarken, devre arasında takıma katılan Fatih yarım sezonda 8 gol üretti. Takımda Samican 6, Cenk ve İhsan Furkan 4'er kez gol sevinci yaşadı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.