Anlaşma kapıda

Göztepe, kulüp hisselerinin yüzde 50'sinin yabancı bir ortağa devri konusunda önemli aşama kaydetti. Bilindiği üzere Süper Lig'de 4. sezonuna girecek olan kulübün Başkanı Mehmet Sepil'in İsviçreli bir fon şirketi ile kulüp hisselerinin devri konusunda bir araya geldiği iddiası ortaya atılmıştı. 'Göztepe'ye ilgi var' açıklamasının ardından Katar ve Amerikalı yatırımcılarla görüşen Mehmet Sepil'in İsviçreli bir fon şirketiyle anlaşmada imza aşamasına geldiği öğrenildi.

PAPATYA YALANLAMADI
İsviçreli fon şirketine 70 milyon dolarlık bir değer üzerinden kulübün hisselerinin yüzde 50'sini devretmeye hazırlanan Sepil, anlaşmanın resmiyet kazanması halinde kulüpte söz sahibi olmaya devam edecek. Yönetim kanadından iddialarla ilgili en net açıklama ise Başkan Vekili Talat Papatya'dan geldi. Papatya, görüşmeleri yalanlamadı ve "Birlikteliğin gerçekleşme ihtimali ciddileşirse başkanımız açıklar. Zaten camiamıza ve kamuoyuna gereken açıklamayı yapacaktır"dedi.
DEGERİ SON 6 YILDA 10 KAT ARTIS GÖSTERDİ
GÖZTEPE, Ağustos 2007'de TMSF tarafından yapılan ihale sonucu 1 milyon 305 bin lira bedelle Altınbaş Holding'e geçmişti. 2014'te ise mevcut başkan Mehmet Sepil, Altınbaş Holding yönetimi ile el sıkışarak 7 milyon 500 bin dolarlık bedel karşılığında kulübün patronu olmuştu. 13 yıllık süreçte ise kulübün değeri 70 milyon dolara çıkarken Başkan Mehmet Sepil, bu değer üzerinden kulüp hisselerinin yüzde 50'sinin devri için yabancı şirketlerle pazarlık halinde.

BURAK HAKERLER

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.