Kahreden tablo

Göztepe devreyi 15 puanla düşme hattında kapatırken son 5 sezonun en kötü performansını gösterdi. Göz-Göz, İzmir’de 6 gol atarak bu anlamda da dibe vurdu

S por Toto Süper Lig'de Adana Demirspor ile evinde 1-1 berabere kalarak ilk yarıyı 15 puanla düşme potasında kapatan Göztepe, kahreden bir tablo ortaya koydu. Süper Lig'de 5. sezonunu geçiren Göz- Göz, ilk yarılar itibariyle bu süreçte sıralama ve puan bazında en kötü performansını sergiledi. Sarı-kırmızılılar, 19 haftalık periyotta sadece 3 galibiyet, 6 beraberlik ve 10 yenilgiyle 15 puanla 19. sırada konumlandı. Sarı-kırmızılılar, ilk sezonu olan 2017-2018'de ilk yarıyı 30 puanla 6. sırada, 2018-19'da 22 puan, 2019-2020'de de 23 puanla 10. sırada, geçen sezon da 25 puanla 11. sırada yer almıştı.

İÇERDE KAYIP ÇOK FAZLA
Göz-Göz, en çok yenilgi ve en çok gol yediği ilk yarıyı da geride bıraktı. Kalesinde 28 gol gören sarı-kırmızılılar, Gürsel Aksel Stadı'nda 10 karşılaşmada sadece 6 gol atabildi. Sahasında en az gol atan takım olan Göz-Göz, 8 puan toplayarak Yeni Malatya ile son sırayı paylaştı.

İZMİR DİBE ÇAKILDI
18 yıl sonra Süper Lig'de buluşan iki İzmir takımı Göztepe ve Altay, devreyi düşme korkusuyla tamamladı. Devreye düşme hattında mamladı. 19'uncu sırada giren Göztepe'nin yanı sıra Altay da maratonda inanılmaz düşüş yaşadı. Son 12 maçı kazanamayan Altay, devreyi 18 puanla düşme hattının yalnız 1 puan üzerinde bitirdi.

■ BURAK HAKERLER

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.