• BUGÜNKÜ YENİ ASIR

Homeros'ta pazar kahvaltısı

besim.kazado@yeniasir.com.tr Tüm yazıları
Giriş Tarihi: 22.01.2010, 00:00
Pazar sabahı tatil modundaydım ki Kemas'ın sahibi Kemal'in kornası ile kendime geldim. Hemen hazırlanıp Levo ile Melda'yı almaya gittik. Son sürat Bornova'ya geçtik. Homeros Vadisi'nin hemen üstünde koskocaman iki şömineli bir restoranda bulduk kendimizi. Selera... 5 dakikada nefis bir kahvaltı sofrası hazırlandı. 15 senedir İzmir genelinde hizmet veren meşhur Evim Böreklerinin de mekanıymış aynı zamanda. Menemenler de gelince sevinçten benim suratımın şeklini tahmin edin... Bu arada simitlerimizi de Saint Joseph'in arkasındaki simitçiden aldık. Şefimiz Selahattin Acar daha evvel Servet Çolak'ın yanında ve Tuval'de hizmet veriyormuş. Bu yüzden servis mükemmel. En komiği arka masamıza tesadüfen Lavanta'nın, tüm ekibi hanımları ve arkadaşlarıyla geldiler. Masanın servisini kendi işleri olduğu için kimseye yaptırmadılar. Dolayısıyla harika bir sunum vardı. Biz hayretler içinde seyrettik. Masa 5 yıldızlı otel servisine döndü. Hafta sonu canlı müzik olan ve her şeyin taze ve organik kullanıldığı bu çok yönlü tesisin sahibi Hüseyin Şentürk'e hayırlı olmasını diliyoruz.
Not: Hesabı isteyince müdürlerimizden Yıldıray Taşyuran ve eşinin konuğu olduğumuzu söylediler. Sebep de Yıldıray'ımızın emekliliğini kutlamasıydı. Gelecek ay böyle bir hataya düşmemesi ve hayırlı olsun dileklerimle

Ukalalık ve kıskançlık
Hazır Bornova'dayken Forum'a geçtik. O ne kalabalık... Hazır gitmişken çok merak ettiğim Sherlock Holmes'e gittik. Çok beğendim. İnsan kuş misali... Daha iki ay evvel Jude Law'u New York'ta seyret, konuş, gel Forum'da filmini seyret... Bunu yanımdakilere söyledim sinirden ikişer paket patlamış mısır aldılar ve bana bir tane bile ikram etmediler... Neyse ki ben orada Donat yemiştim...

Bay Kepi, İstanbul'a mı transfer oluyor?
İzmir'in mobilya sektörü devlerinden Mustafa Kepi'nin kapısını bu aralar İstanbul firmaları aşındırıyor.İ stanbul'dan birçok güzel teklif alan işadamı Kepi, en iyilerini değerlendirmek için Florya'da büyük bir mağaza açıyormuş. Şubat ayında hep beraber açılışa gidiyoruz. Bu arada yakın arkadaşım Erne Yorulmazer'den duyduğuma göre yine İstanbul'da dev residanceın 24.katında 2000 metrakarelik bir loftun dekarasyonunu da Mustaf Kepi'ye vermişler. Bu da 1,5 yıl kadar sürecekmiş. Yine Kepi ... Libya da, Libya Merkez Bankası Genel Müdürü'nün malikanesini arkadaşımın yaptığını duydum çok da gururlandım. Şimdiden hayırlı olsun diyorum Mustafa Kepi'ye... Bu arada Bay Kepi eşine de 360 sahne adında bir organizasyon şirketi açtı. Önümüzdeki haftalarda bundan bahsedeceğim...

Genelevde çalışacak oyuncu aranıyor

Bu Kalp Seni Unuturmu adlı dizi ile gündeme gelen Aydın Bulut yeni bir film projesi ile karşımıza çıkıyor. Gazi mahallesi varoşları yani Başka Semtin Çocukları ile sinema gündemine gelen Bulut bu kez, tüm gerçekleri ile "Genelev" yaşantısını anlatan ciddi bir filme daha imzasını atmış. Şu anda bu yapım için oynayacak sanatçıların seçimine başlamış.

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.