Göztepe'nin tercihi Eşkiya

Yeni patron Mehmet Sepil, sportif direktörlüğe Bülent Ataman'ı getiriyor

Göztepe'nin yeni patronu Mehmet Sepil'in sportif direktör olarak göreve camianın sevdiği eski futbolculardan Bülent Ataman'ı getirme kararı aldığı öğrenildi. Sarı-kırmızılı kulüpte daha önce aynı görevi yapan ve geçen sezondan Bursaspor'da çalışan Barış Güçlü ile anlaşma sağlanamadığı ve ibrenin İzmir'de yaşayan Bülent Ataman'a döndüğü öğrenildi.
"Tamam" dedi
Profesyonel futbolculuk hayatına iki sezon önce Fethiyespor'da nokta koyan, Göztepeli taraftarların "Eşkiya" lakabını taktığı 39 yaşındaki Bülent Ataman'ın ismi yaklaşık 1 ay önce Süper Lig'de forma giydiği Manisaspor'da sportif direktör olarak gündeme gelmişti. Teklife sıcak bakan Ataman'ın önümüzdeki günlerde sarı kulüpten kulüpten yapılacak resmi açıklama ile birlikte görevinin başına geçmesi bekleniyor.
Süper kariyer
Göztepe'de 1998-2003 yılları arasında 5 yıl boyunca görev yapan Bülent Ataman, sarı kırmızılı formayla 1998-1999 ve 2001-2002'de Süper Lig'e çıkma mutluluğu yaşamıştı. Başarılı file bekçisi Erzurumspor, Beşiktaş, Düzcespor, Göztepe, Trabzonspor, Manisaspor, Karşıyaka, Karabük, Karşıyaka ve Fethiyespor kulüplerinde forma giydi. Ataman, Göztepe'nin dışında Manisaspor ve Kardemir Karabükspor'un da Süper Lig'e yükselmesinde büyük pay sahibi olurken, 1997 yılında Beşiktaş ile Başbakanlık Kupası'nı kaldırma başarısını gösterdi. GÖRKEM TÜRKYILMAZ

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.