Hasret Bitti

Yapımına 2014’te başlanan ve Türkiye’nin en modern statları arasında yer alan Spor Toto Akhisar Stadı’nda ilk maç yarın

Türkiye'deki tesisleşme hamlesinin en önemli adımları olan modern statlara bir yenisi daha eklendi. Süper Lig'e yükseldiği 2012-2013'ten bu yana maçlarını Manisa 19 Mayıs Stadı'nda oynayan Teleset Mobilya Akhisarspor'un stat hasreti bitti. Akhisar İlçe Stadı'nın kriterleri karşılamaması nedeniyle son 5.5 sezonda iç saha maçlarını Manisa 19 Mayıs Stadı'nda oynamak zorunda kalan Akhisar, yarın Antalyaspor maçıyla ilk kez kendisine ait olan statta rakibini ağırlayacak.

12.139 SEYİRCİ KAPASİTELİ

Yapımına 2014'te başlanan ancak ihaleyi kazanan firmadan kaynaklı problemler nedeniyle inşaatı duran Akhisar Stadı'nda, Spor Toto'nun da desteğiyle tekrar çalışmalar başladı ve stat Türk futboluna kazandırıldı. 78 milyon liraya inşaa edilen Akhisar Belediyespor'un Yılmaz Atabarut Tesisleri karşısında yer alan stat, 12 bin 139 seyirci kapasiteli olarak yapıldı. Spor Toto Akhisar Stadı ile 2010 yılından sonra yapılan, Süper Lig maçlarının oynandığı stat sayısı 13 oldu.

MODERN STATLAR ARTIYOR

Türk Telekom, Vodafone Park, Medical Park, Yeni 4 Eylül, Bursa Büyükşehir Belediye, Konya Büyükşehir, Antalya, 3. İstanbul Başakşehir Fatih Terim, Bornova, Bahçeşehir Okulları, Büyükşehir Belediyesi Kadir Has ve Yeni Malatya statları 2010'dan sonra hizmete sunuldu. Yeni Malatya, Bornova Stadı ve 4 Eylül Stadı'nın ardından Spor Toto Akhisar Stadı'nda ilk kez Süper Lig maçı oynanacak.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.